اردوی از بلاگ تا پلاک 4


سه سال پیش اولین دوره بازدید وبلاگ‌نویسان از مناطق عملیاتی جنوب که می‌خواست برنامه ریزی شود، قرار شد اسمی برای این اردو و حرکت انتخاب کنیم. آقای مهندس فخری، آقای نجمی، آقای فضل الله نژاد، آقای اسماعیلی، حامد، محمدحامد، حسن، علی،‌مهدی و من همگی بر روی اسم «از بلاگ تا پلاک» اتفاق نظر داشتیم. و اینگونه سری اردوهای «از بلاگ تا پلاک» به عدد 4 نزدیک می‌شود.
امسال نیز، از چند ماه پیش و پرتلاش‌تر از 40 روز پیش همه در تلاش بودن که وسایل و هزینه‌های اردوی امسال را مهیا کنند که خدای ناکرده اردو منتفی نشود، با پی‌گیرهای آقای نجمی و آقای مهندس فخری و رایزنی‌های مختلف اردو استارت خورده و امسال نیز اردو بازدید از مناطق عملیاتی جنوب ویژه وبلاگ‌نویسان خواهیم داشت،‌ شکرخدا. 
الان مشغول ثبت نام هستیم، علی مجاهد مسئول اردوست، همه‌ی دوستان ومسئولین دفتر توسعه وبلاگ دینی تلاش می‌کنند که به اردوی ایده‌آل‌مان نزدیک‌تر شویم و اردوی خوبی برگزار بشه.
در این میان مسئولیت ثبت نام با من است و شماره حساب من برای واریز وجه اردو که 35هزار تومان است روی سایت اعلام شده،‌ که کارم را سنگین‌تر کرده است. ان‌شالله اردوی خوبی باشد امسال.
 فرم ثبت نام آماده دریافت اطلاعات وبلاگ‌نویسان علاقه‌مند است، این فرم و این میدان!

۲ نظر: