مطلبی از سر احساس حقارت مسلمانی

غزه در حال مرگ، چشم نه به دستان ما که چشم به آسمان دوخته تا معجزه شود. غزه در حال مرگ نه چشم به دستان گردان‌های «راه قدس» که چشم به دستان جوانان حماس دارد.غزه در حال مرگ، و چشم به آسمان،‌ و امید به دستان پسران و دخترانش، یاد حرف‌های مرد بلندگودار می‌افتد که می‌گفت "همه‌ی دنیا را برای اسرائیل ناامن می‌کنیم." برادر، جای شما شرمنده‌ام ولی هنوز از گردان‌های شما چیزی ندیده‌ایم. هنوز سفارت‌های اسرائیل در کل دنیا و منافع اسرائیل سالم و فعال‌اند. آن آموزش‌ها پس چه شد؟ آن گردان‌های آموزش دیده کجاس؟ برنامه‌هایی که برای اسرائیل داشتید، عملیاتی نمی‌شود؟ ان‌شالله کی؟

پسر فاطمه‌ تنهاست. امشب خیمه را تاریک می‌کنند تا هرکس خواست برود و فاصله مرد تا نامرد مشخص شود. امشب مردها می‌مانند و چشم بر هم نمی‌گذارند. امشب غزه در خون جوانان مظلوم بیدار است. امشب غزه تاریک است، فاصله مرد تا نامرد کاملا روشن. غزه طعم تلخ نامردی را با خون‌های ریخته می‌چشد. امشب عاشورا غزه است.

بلاگرها به وظیفه‌شان عمل می‌کنند. صداوسیما به وظیفه‌اش در اطلاع‌رسانی عمل می‌کند. خبرگزاری‌ها فعال‌اند. اما مثل همیشه، عده‌ای هستند که تلاش‌های پرارزش را بی‌ارزش جلوه می‌دهند. با حاشیه سازی جریان را کمرنگ می‌کنند. یا دفتر تحکیم است که آن‌چنان می‌تازد بر مقاومت و حق مردم غزه، یا امسال سمیه توحیدلو است و یا دیگرانی که هنوز در عصر توحش زندگی می‌کنند. این‌روزها هرکس طبق عقیده‌اش عمل می‌کند. تسیپی لیونی وزیر امور خارجه اسرائیل طبق اعتقادش، بلاگرها هم طبق اعتقادشان، خانم توحیدلو هم طبق اعتقادشان. فقط مدعیان "راهیان قدس" و مردم خفه خان گرفته عرب چه اعتقادی دارند؟
غزه در حال مرگ است، حکم امام و رهبر ملت مسلمان که گفت "هر کس،در هر نقطه‌ای، کاری که از دستش برمی‌اید انجام بدهد" را یادتان هست؟

سارکوزی و هیئت همراه برای آروم کردن کشورهای همسایه اسرائیل تلاش می‌کنند. نگران این‌اند که مصر، اردن و سوریه وارد این مسئله شوند. آن‌ها را آرام می‌کنند و می‌گویند که تمام سعی‌شان را برای آرام کردن جو انجام می‌دهند. تسیپی لیونی از مردم جهان می‌خواهد که به اسرائیل فرصت بدهند تا کارهایش را انجام دهد. اعراب منطقه فقط نگاه می‌کنند. مصر مرزهایش را بسته نگه داشته. سارکوزی دو بار به مصر می‌رود، چون باید خیالش جمع شود که مصر مرزهایش را زیر فشار افکار عمومی و کشورهای مسلمان باز نمی‌کند. غزه باید خفه شود. سارکوزی کارش را خوب بلد است، اسرائیل هم. هیئت دیپلماتیک ایران نه چندان.

لینک:


۴ نظر:

  1. رویای صبا:
    از نوشتن مطلب احساسی خوشم نمی‌اد ولی دیشب خیلی اذیت شدم از این همه نامردی و از دست بستگی خودمون. همه مون را می‌گم. از اون سعید قاسمی تا من مظاهر.

    پاسخحذف
  2. نمیتوانم حرفی بزنم ...من که تکلیفم با خودم روشن نیست چه بگویم ؟! سکوت بهتر است !

    پاسخحذف
  3. نیلوفر:
    یک وقت دیر نشود!؟

    پاسخحذف