دیشب قبر کندن

قبری برای دلم

۸ نظر:

  1. نمیگم خداوند بیامرزاد!
    میگم: خداوند آرامش ابدی به دلتون عنایت بفرمایند...

    پاسخحذف
  2. نگرانم
    خيلي نگران
    كاش ازش خبري پيدا مي‌كردم
    كاش اينقدر نمي‌رفت تو كماي سكوت...
    كاش محرمي اسراري بود كه بهش مي‌گفت چقدر بي معرفتي ....
    دوستان مشترك مي‌گن لاغر شده خيلي زياد خيلي زياد اما من چاغش رو بيشتر دوست داشتم
    اي كاش يكي بهش مي‌گفت منم لاغر شدم خيلي زياد
    و مي‌دونم كه اونم مثل منه!!!
    مي‌گفت من و اون يكي شديم تو اون پست چند ماه پيشش كه ...
    اما باور كنيد من ازش دور نشدم خودش دوري مي‌كنه
    اگه بگه چه مرگشه خيالم راحت مي‌شه

    اين نظر رو عمومي نكنيد

    پاسخحذف
  3. چه ترسناک!راستی اون خواننده ای که گفتی رو هم ازش کار گذاشته م.

    پاسخحذف
  4. برگ بید عزیز،
    من هم خیلی چیزها نمی‌گم. ولی بهت می‌گم که پی زندگی رفتن به معنی ترک دوستان نیست. ما توقع بیشتری ازت داریم، حداقل من.

    پاسخحذف
  5. من گرامی،
    شما را نمی‌شناسم. متوجه منظورتان نشدم. عمومی شد،‌چون مسئله‌ای برای خصوصی بودنش ندیدم، کسی شما را نمی‌شناسد اینجا، بنده هم که نمی‌شناسم‌تان.

    پاسخحذف
  6. امیر،
    منظورم موسیقی جدید بود از این خواننده. اونا که روی سایت بود را دانلود کردم.

    پاسخحذف