در میان شرکتهایی مثل سونی و ایبیام سعی کردهاند کمترین افت کیفیت را داشته باشند، و شرکتهایی مثل نوکیا و پاناسونیک قبضه کردن بازار و تولید بیشتر را مدنظر داشته و راه گسترش گسترهی امپراطور خود را طی میکنند. شاهدیم که محصولات چینی و مالزی سونی و دل، بازار را قبضه کرده است، و اغلب هم از کیفیت محصولات راضی هستند، در حالی که تکنولوژی دست اولشان را وارد کشورهای تولید کننده نکردهاند و فقط برای ارزانتر تمام شدن محصولات درجه دوشان، کارخانههایشان را در چین و تایوان و مالزی تاسیس کردند.
نمونه موفق شرکتهایی که توانسته در فضای مرگ رقبا مانند کرایسلر یکهتازی کند، تویوتا است. تویوتا با افزایش هفت و نیم درصدی سود در سال 2008 توانست خود را نجات بدهد. و به عنوان یکی از موفقترین گروههای صنعتی در رده بالای موفقیت مدیریت نیروی انسانی و مدیریت تولید مطرح کند. الگوی مدیریتی تویوتا که برمبنای تصمیم سنجی و جوشش مدیران با مالکیت و تولید است، توانسته رضایت مسئولین کشورهای میزبان کارخانجات و تولیدکنندگان همکار تویوتا را به همراه داشته باشد.
نمونه موفق شرکتهایی که توانسته در فضای مرگ رقبا مانند کرایسلر یکهتازی کند، تویوتا است. تویوتا با افزایش هفت و نیم درصدی سود در سال 2008 توانست خود را نجات بدهد. و به عنوان یکی از موفقترین گروههای صنعتی در رده بالای موفقیت مدیریت نیروی انسانی و مدیریت تولید مطرح کند. الگوی مدیریتی تویوتا که برمبنای تصمیم سنجی و جوشش مدیران با مالکیت و تولید است، توانسته رضایت مسئولین کشورهای میزبان کارخانجات و تولیدکنندگان همکار تویوتا را به همراه داشته باشد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر